Table of Contents
Wanneer u een traffic generator wilt gebruiken om uw SEO-prestaties te verbeteren, hebben veel providers aanbiedingen die op elkaar lijken, maar die bij nader inzien heel anders zijn. SearchSEO en SparkTraffic zijn twee zeer verschillende verkeersbots op de markt die aan verschillende verwachtingen voldoen. SparkTraffic is een verkeersbot die nep websiteverkeer genereert waarvan het enige doel is om de Google Analytics-resultaten van zijn klanten te vervalsen, wat een schadelijk effect kan hebben op websites (zoals negatieve SEO). SearchSEO is een echte websiteverkeersbot die echte bezoeken genereert om SEO te verbeteren door middel van organisch zoekverkeer van SERP's (Google CTR-bot).
SearchSEO is een organische klikgenerator die echte zoekopdrachten uitvoert van Google-zoekmachines die de CTR van zoekwoorden verhogen. SearchSEO is geen verkeersbot, het is een Google-botgenerator voor organisch verkeer, ook wel CTR Bot genoemd, die organisch zoekverkeer genereert met behulp van echte IP's van zijn thuisnetwerk om de SEO van zijn klanten te verbeteren. De meeste SEO-bureaus gebruiken SearchSEO vanwege zijn prestaties als SEO-tool.
Door uw website te doorzoeken vanuit Google-zoekresultaten van uw zoekwoorden met behulp van echte IP's van ons thuisnetwerk, verhoogt de CTR van uw zoekwoorden. U kunt uw CTR volgen via de Search Console-tool. CTR is de 2# SEO-factor ( zie onze case study ).
SearchSEO typt uw trefwoorden in de zoekbalk, doorzoekt uw website via de resultatenpagina's, vindt uw website en voert een willekeurig menselijk gedragsbezoek uit met behulp van echte residentiële IP's.
Het organische zoekverkeer dat door SearchSEO wordt gegenereerd, is afkomstig van echte IP-adressen die zijn verbonden met ISP's. Dit betekent dat we echte organische bezoeken aan uw website genereren die worden geregistreerd door de beste analysetools zoals Google Search Console, of Similarweb...
Bij SearchSEO hebben we enkele miljoenen residentiële IP's waarmee we bezoeken uit meer dan 150 landen kunnen leveren . Hierdoor kunt u uw positie in een gerichte zoekmachine verbeteren. Als u bijvoorbeeld Spaanse klikken kiest, worden alle zoekopdrachten gedaan vanaf https://google.es!
De prijzen die SearchSEO rekent zijn zeer aantrekkelijk voor de SEO-bijdragen die dit met zich meebrengt. Meer dan 1200 SEO-bureaus gebruiken SearchSEO als aanvulling op hun SEO-strategie. Residentiële IP's zorgen voor indrukwekkende resultaten voor bureaus en hun klanten. Alle gebruikers kunnen binnen enkele weken SEO-resultaten verwachten
SparkTraffic is een verkeersbot die verkeer van meerdere bronnen simuleert: sociaal, verwijzend, organisch en direct. Door gratis proxylijsten te gebruiken, zijn de gegenereerde bezoeken alleen bedoeld om de analyses van zijn gebruikers te vervalsen zonder enige SEO-waarden. De bezoeken worden alleen bijgehouden in Google Analytics, niet in de SearchConsole. Verkeersbots zoals SparkTraffic zijn verkeersbots van de oude generatie en zijn niet langer actueel.
SparkTraffic gebruikt de spoofing-methode. Met deze methode kan het verkeer van elke bron genereren, zelfs als er niet vanuit die bron naar uw website wordt verwezen. Het vervalsen van URL's en het gebruik van gratis proxy's is funest voor de SEO van uw website. De enige voordelen zijn het vervalsen van uw analyses.
SparkTraffic zoekt niet naar uw website vanuit de zoekresultaten. Het verkeer is nep en heeft geen SEO-impact. Verwacht geen posities te winnen met een verkeersbotgenerator als SparkTraffic.
Omdat Spark Traffic verkeer genereert door de bron te vervalsen, is het verkeer gemakkelijk te detecteren door het Google-algoritme en wordt het niet geregistreerd in de Google Search Console. Dit kan uw website benadelen en ervoor zorgen dat u posities in SERP's verliest
SparkTraffic heeft zeer weinig echte locaties beschikbaar. Deze verkeersbot gebruikt een systeem om de locatie van zijn IP's van Google te vervalsen. Dit betekent dat je Amerikaans verkeer zou kunnen bestellen, maar dat het verkeer eigenlijk afkomstig is van Mexicaanse gratis proxy's.
De prijzen van SparkTraffic zijn zeer aantrekkelijk voor nieuwkomers in het verkeer die niet bekend zijn met de negatieve SEO-effecten van een low-end verkeersbot. Desalniettemin biedt SparkTraffic-prijzen verkeer van lage kwaliteit door het gebruik van gratis proxylijsten die rampzalige gevolgen hebben voor websites.
Voor elke microsite kunnen er gespecialiseerde zoekwoorden, aangepaste URL’s en relevante inhoud worden gemaakt. Hoe gespecialiseerder uw bedrijf, hoe beter u kunt communiceren en uw doelgroep kunt bereiken. 4. Blog één keer per week Het is geen geheim dat hoe meer inhoud een website heeft, hoe gemakkelijker het is om hoger te eindigen in de Google ranking.
Blogteksten moeten echter minstens een keer per week op een blog worden geplaatst, aangezien het naar Google aangeeft dat de website ‘actief’ is, en Google aanmoedigt om het beter te bekijken. 5. Gebruik long tail zoekwoorden Veel bedrijven gebruiken nog steeds zoekwoorden die bestaat uit één tot twee zoekwoorden. Een tactiek om grotere merken online te verslaan is het gebruiken van long tail zoekwoorden.
Niet alleen is het goed om bij uw website blogartikelen met long tail zoekwoorden te schrijven. Dit geldt ook voor webshops: als u bijvoorbeeld een online verkoper van sportproducten bent, kan u de vindbaarheid verhogen door long tail zoekwoorden in uw website teksten te laten terugkomen (De click through rate (ctr) - Definities en handige tips). U zet bijvoorbeeld Nike sportschoenen te koop op het rubriekniveau en witte nike sportschoenen op artikelniveau.
7. Zorg voor een snel ladende website Een pagina die meer dan twee seconden nodig heeft om te laden, leidt ertoe dat klanten vertrekken en naar uw concurrent gaan. Het zal ook resulteren in een hoog bouncepercentage, wat u zal schaden op de Google-ranglijst. 8. Varieer met zoekwoorden Het invoeren van een alleen maar hetzelfde zoekwoord op uw site kan een verleidelijke manier zijn om hoger te eindigen in Google.
Het wordt aanbevolen variaties van een zoekwoord te gebruiken om ervoor te zorgen dat de zoekwoordinhoud nog steeds relevant is. Een goede gratis tool hiervoor is mergewords. 9. 1500 – 2000 woorden per pagina Het is belangrijk dat Google over voldoende inhoud op de website beschikt om de relevantie ervan te doorzoeken en analyseren. Click through rate verhogen met deze 6 tips.
Maak van uw content de meest uitgebreide en beste content die er op dat onderwerp is te vinden. Een slimme manier om nieuwe content te ontwikkelen als u geen manieren meer hebt om hetzelfde te zeggen, is oude inhoud recyclen met nieuwe paragrafen en media (zoals afbeeldingen) – alles dat de oude pagina kan updaten, is gunstig.
Met gevolg meer verkeer naar uw site en meer leads! Hoe kom ik hoger in Google? Neem snel contact met ons op! (Wat is CTR?).
Blijft Google jouw concurrenten boven jou plaatsen in de zoekresultaten? Tijd om hoger in Google te komen. In zes simpele stappen laat ik je zien hoe je dat doet. Wat is CTR?. Mijn homepage staat op #1 voor de zoekterm ‘SEO specialist Den Bosch’. Hier wordt gemiddeld 110 keer per maand op gezocht.
Van maart tot juli schommelde het zo rond positie 8 en pas vanaf juli 2019 staat de pagina op #1. Hoe ik dit voor elkaar heb gekregen, ga ik je in dit artikel laten zien. Wil je ook hoger scoren in Google? Lees dan vooral verder! Voordat we ons verdiepen in SEO en jouw website hoog in Google proberen te krijgen, is het verstandig om eerst eens uit te leggen hoe Google werkt.
Over het algemeen geldt: hoe hoger de positie in Google, hoe hoger de click-through-rate en hoe meer verkeer naar jouw website! Hoe hoger, hoe beter dus! Bron: Verder belangrijk om te weten, is dat jouw posities altijd afhankelijk zijn van de aanwezige concurrentie: pagina’s over hetzelfde onderwerp. CTR verhogen van je website binnen Google. Jouw concurrenten willen ook graag hoog in Google komen (en blijven!).
Hoger in Google komen, doe je door jouw website en webpagina’s te . Dit noemen we ook wel de drie pijlers van SEO (Wat is CTR (Click-through rate) en waarom is dit zo belangrijk?). In onderstaand stappenplan komen deze pijlers alledrie aan bod. Website-techniek verbeteren Hoofdonderwerp bepalen Zoekwoordenonderzoek Maak de allerbeste pagina ter wereld Optimaliseer voor Google Genereer links! Wil je je zoekmachine optimalisatie uitbesteden aan een specialist? Neem dan contact met me op! Doe je het liever allemaal zelf? Lees dan lekker verder! Wanneer jij een klant doorverwijst naar een relatie uit je netwerk, wil je dat deze goed behandeld wordt en een positieve ervaring heeft.
Ook is een snelle laadtijd een belangrijk onderdeel van website-techniek optimalisatie. Als bezoekers lang moeten wachten tot de pagina geladen is, is de kans groot dat zij jouw pagina wegklikken en een ander resultaat proberen - MOZ casestudy. Google kijkt mee en ziet dat de gebruiker geen fijne ervaring heeft op jouw pagina.
Met de gratis Google tool Pagespeed Insights zie je hoe snel jouw pagina laadt en wat voor score Google daaraan verbindt. Lage score? Doe er wat aan! Bijvoorbeeld door afbeeldingen te verkleinen en een cache systeem in te bouwen - Hoger in Google Met Jouw Website? (CTR verhogen). Als bezoekers doodlopen na het klikken op een link, hebben zij geen fijne ervaring.
Zorg dus dat jouw website prettig te gebruiken is op elk apparaat. Zeker nu Google met mobile-first indexing is gestart. Je kan alleen gevonden worden op zaken waar mensen daadwerkelijk op zoeken. Om dit te bepalen is het belangrijk om eerst een hoofdonderwerp te bedenken waar jij op gevonden op wilt worden.
Snappie? Breng in kaart over welke onderwerpen jij een pagina zou kunnen maken. Wees specifiek! Ter illustratie enkele voorbeelden voor bovengenoemde SEO specialist: het hoofdonderwerp is niet de titel van je pagina. Titels komen bij stap 5 aan bod. Wanneer iemand op zoek is naar een oplossing om zijn of haar huis te verkopen, typt hij of zij niet in ‘Ik wil graag mijn huis in Den Bosch verkopen en ik zoek een specialist die dit voor me uit handen kan nemen’, maar eerder ‘huis verkopen den bosch’.
Mensen gebruiken om informatie, diensten en producten te vinden. Welke zoekwoorden gebruiken ze om jouw eerder bepaalde hoofdonderwerp te vinden? Door zoekwoordenonderzoek uit te voeren, kom je erachter. Verplaats je hierbij in jouw doelgroep. Als zij niet van jouw oplossing op de hoogte zijn, of niet specifiek naar jouw merk op zoek gaan, welke woorden zouden zij dan intypen om te vinden wat jij aanbiedt? Het advies is om te vinden en daarnaast .
Met de zoekwoordplanner van Google zie je snel op welke zoekwoorden enigszins volume zit. Ofwel: of mensen (in het verleden) deze zoekwoorden ook daadwerkelijk gebruikt hebben. De volgende stap is om de woorden met volume te inspecteren op relevantie. Typ de zoekwoorden eens in Google in en bekijk de huidige top 5 voor dit zoekwoord.
Zelfs als dit een lager zoekvolume heeft dan andere woorden. Sluiten meerdere woorden even goed aan? Kies dan het zoekwoord met het hoogste zoekvolume. Nu je je focus zoekwoord en je aanvullende zoekwoorden in een lijstje hebt, kun je daar nog synoniemen aan toevoegen. Deze woorden kun je enkele keren door de tekst heen gebruiken, zodat mensen met een andere woordkeuze ook jouw resultaat zullen vinden. Hoog in Google: CTR in de zoekresultaten.
Zoals ik aan het begin van dit artikel al zei: de beste en meest relevante pagina over een bepaald onderwerp krijgt de nummer 1 positie van Google. Hoger in Google Met Jouw Website? (CTR verhogen). Er zijn geen shortcuts of trucjes die je uit kunt halen om opeens bovenaan Google te staan. Wil je hoger in Google voor een bepaalde zoekopdracht of een bepaalde pagina binnen jouw website? Dan zul je dus .
Jaja, lastig he… Laten we het eens omdraaien - Zo is je CTR verhogen een fluitje van een cent. Als jij op zoekt bent naar de ‘liefste hond ter wereld’ en je krijgt twee antwoorden te zien. Resultaat 1: De blonde bouvier is de liefste hond ter wereld. Einde bericht. Resultaat 2: Legt uit welke rassen bekend staan als lieve honden, redenen waarom, foto’s en video’s, wetenschappelijke onderbouwingen, enzovoort, enzovoort.
Google kijkt mee, voert testjes uit en ziet dat gebruikers beter geholpen worden met resultaat twee en besluit deze pagina op nummer 1 te plaatsen. Zo werkt dat. Met twee resultaten, maar ook met 100 resultaten in de index. En ook met 42. 000.000 resultaten. De werking van Google blijft hetzelfde: de beste en meest relevante pagina wordt beloond met de nummer 1 positie.
Enkele manieren om dat te doen: Vraag het aan je doelgroep en/of verwerk veelgestelde vragen. Gebruik je gezonde verstand. Onderzoek de huidige resultatenpagina en de top 10 aan resultaten. Bekijk gerelateerde zoekopdrachten onderaan de SERP. Zoek in het Engels en bekijk de FAQ en antwoorden die Google toont. Waar de beste pagina uit bestaat, is altijd afhankelijk van het onderwerp.
More from Zoekmachine optimalisatie, Linkbuilding Marketing
Table of Contents
Latest Posts
Anwb Camera Beveiliging
Www .Icscards .Nl/dubbele-beveiliging
Ses Beveiliging
All Categories
Navigation
Latest Posts
Anwb Camera Beveiliging
Www .Icscards .Nl/dubbele-beveiliging
Ses Beveiliging